Re: gnome-nl Plannen

On Thu, 2004-11-18 at 19:06 +0100, Reinout van Schouwen wrote:

> Aha, ik had al ergens op de Ubuntu live-CD iets met morphix zien staan,
> dus ik vermoedde al dat Morphix techniek gebruikt was. Maar niet dat jij
> dat zelf had gemaakt :)

Ik ben ook niet iemand die dat van de daken schreeuwt :)
Was een leuk projectje, ik kan voorlopig weer lekker eten maar ik heb
ervan afgezien om bij Mark in dienst te gaan. Zal de sappige details
bewaren tot een andere keer.

Heb trouwens ook de UserLinux live release gemaakt van 2 maanden terug.
Ben het wat aanpak betreft eerder met Bruce eens, maar hij is weer geen
kosmonout. Ben ook wezen kletsen met Ian (Debian/Progeny-fame), het is
een grote familie in distroland. Veel gebeurd afgelopen tijd :)

> Koel. Ik had begrepen dat er binnenkort een opvolger komt van de
> Warty-release, geldt dat ook voor de live-versie?

Neem aan van wel. Andreas van Gnoppix (sinds een paar maanden ook een
Morph) heeft het na de eerste versie van mij overgenomen, ik had er geen
tijd meer voor (studie gaat immers voor).

> BitTorrent Is Je Vriend. Of misschien wil de gnome-nl hoster
> (Kovoks) wel bijspringen. Micha (van Kovoks) was erg enthousiast en
> wilde van alles voor ons regelen.

Klinkt goed :)
BitTorrent is geweldig, maar niet voor het releasen van X00MB isos via
een adsl lijntje.

> Ugh, daar heb ik geen verstand van hoor ;-)

Zo moeilijk is het niet hoor, gewoon aangeven wat je erin wilt hebben.
Maar als de enige vereiste Gnome + NL is, dan ram ik wel ff een versie
inelkaar over de komende paar dagen mbv de laatste zooi in Debian sid. U
vraagt, wij morphen :)

--
| Alex de Landgraaf            |   I disapprove of what you say,   |