Re: gnome-nl Plannen

Hoi,

On Wed, 2004-11-17 at 00:48, Reinout van Schouwen wrote:
> Op de HCC was er geen vertegenwoordiging van GNOME-NL aanwezig. Wanneer
> is de eerstvolgende mogelijkheid om op een IT-evenement *wel* acte de
> presence te geven? Wie zou dat willen doen? etc.

Zoals ik in mijn blog al schreef, wil ik wel meedoen. Helaas zijn
evenementen als de HCC niet breedbezaaid in Nederland.

> Weet iemand of er een live-CD bestaat met GNOME in het Nederlands erop?

Morphix? Ubuntu heeft ook een live-CD. En anders Novell, die draaien
tegenwoordig ook GNOME en hebben ook een "evaluation CD". Als iemand zin
heeft ze te testen. Ubuntu is waarschijnlijk interessant omdat ze erg
voorlopen op de rest (2.8 vs. 2.6).

Ronald

--
Ronald S. Bultje <rbultje ronald bitfreak net>