Re: [gnome-ir] 2 Other File is Translated

افشین جان،

چند نکته:

* این لیست برای مباحث مربوط به اشاعه‌ی گنوم در ایران و بحث به زبان فارسی است (مثل همین مباحث). خوب است که این لیست فعال‌تر شود!

* ترجمه‌ها باید به گونه‌ای به مدیر ترجمه‌ی فارسی (در این زمان روزبه) برسد. وقتی شما با روزبه در تماس هستید، ای‌میل کار می‌کند. ولی در حال حاضر یا باید ترجمه را مسقتیم به روزبه بفرستید یا به لیست gnome-i18n. در هر دو صورت اگر روزبه فورا پاسخ ندهد (که احتمالش بالاست)، کار در آرشیو مانده و فراموش می‌شود.

* ولی اگر در باگ‌زیلا گزارش کنید همیشه آن‌جاست و گم نمی‌شود. اگر مدیر جدیدی انتخاب کنیم، لیستِ تمامِ کارهایی که باید انجام شود را در باگ‌زیلا می‌بیند.

* اصل کلی در گنوم و تقریبا تمام پروژه‌های دیگر: اگر در باگ‌زیلا گزارش نکردی فراموش می‌شود.

امیدوارم کمک کند.

بهداد