Skroblo, skrobli...

Saluton al ĉiuj kaj gratulojn por via laboro sur Gnome 3.32 !

Tradukante Lollypop, mi trafis la vorton 'scrobble', artfarita de la kompanio Last.fm. La defino de 'scrobble' estas la sekva :

> v.    To publish one's music-listening habits to the Internet via software, in order to track when and how often certain songs are played. eo: alŝuti la rutinon de muzik-aŭskulto de ulo per programo por ke eblas la registrado de kiam kaj kia ofte oni ludas la muzikpecojn.
> n.    A datum or the aggregate data collected by this means.
eo: datumo aŭ datumaro kolektata tiamaniere
> v.    To waylay, kidnap or steal.
eo: rabi?, forkapti aŭ ŝteli

Do mi vidas du opcioj, kaj mi volas havi vian opinion.

1. Esperantigi : skrobl- (skrobli, skroblado, ...)

2. Uzi vortkombino : luditkolekt- (luditkolekti, luditkolektado, ...)

Mi uzis la duan opcion ĝis nun, sed mi pensas ke malfacilas kompreni 'luditkolektadon'... ĉu iu havas plibonan ideon ?

Respektplenajn Salutojn,
Seo