Re: GNOME 3.32 eldoniĝis

Saluton :-)

mi nur volis danki Tirifton por la karaj vortoj kaj ankaŭ gratuli al ĉiuj kontribuintoj!

Mi ankaŭ ĝojas ke Carmen aliĝis kaj tiom multe puŝis nian projekton antaŭen :-)

Do, espereble ni sukcesos pasi la limon de 80% ĝis la sekva eldono por akiri la oficialan staton ke GNOME estas tradukita al Esperanto. Ĉi foje ni maltrafis la limon nur per 2 aŭ 3 elcentoj :-( https://help.gnome.org/misc/release-notes/3.32/i18n.html.en

Amike
Kristjan