Re: [team-gnome-gr] Παραίτηση από συντονιστής του Ελληνικ ού GNOME εξαιτίας της Εταιρ ίας ΕΛ/ΛΑΚ

Ο κόσμος που παρακολουθεί το θέμα μέχρι στιγμής έχει καταλάβει ότι
υπάρχει ένα έργο ΕΛΛΑΚ με project leader τον Σίμο βάσει του
http://lists.ellak.gr/pipermail/open-source/2004-April/006125.html

και ο admin του hosting τον πέταξε έξω.

Δεν λέω ότι έγινε αυτό, λέω τι ξέρουμε μέχρι στιγμής σαν θεατές.

Δεν είναι άσχημο; Αυτή είναι η εντύπωση που έχει μείνει στις κοινότητες
και τον κόσμο που παρακολουθεί το θέμα.

Ελπίζω να τα βρείτε και να γίνει το σωστό.