Re: [team-gnome-gr] Κυκλοφόρησε το GNOME 3.2

Αν δεν έχεις λογαριασμό στο l10n.gnome.org μπορείς να φτιάξεις έναν
πηγαίνοντας στο: http://l10n.gnome.org/register/

Μετά, στο προφίλ σου, πας στο Γίνε μέλος μιας ομάδας και επιλέγεις την
Ελληνική.

Φώτης

Στις 03-10-2011, ημέρα Δευ, και ώρα 22:13 +0300, ο/η Mel Argyropoulou
έγραψε:
Γειά!

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, αλλά πήγα να το κάνω και μου λέει ότι
'you have to be a member of the Greek team'. Πώς γίνομαι, τι κάνω;

Ευχαριστώ και πάλι,

Μελ