Re: [team-gnome-gr] Google Code-In

2011/11/23 Βαγγέλης Μαμαλάκης <baggos12 gmail com>
Κατάφερα να βάλω ελληνική μετάφραση στο σύστημα. Δεν μου είπες όμως τι
να κάνω με το θέμα. Να δουλέψω με το default του Ubuntu; Επίσης, που
πρέπει να στείλω τις εικόνες στο τέλος;;

Για το Ubuntu 11.10 πρέπει να εγκαταστήσεις από το Κέντρο λογισμικού το πακέτο 'gnome-panel'.
Έπειτα, κάνεις αποσύνδεση (log out) και κατά τη νέα σύνδεση επιλέγεις το περιβάλλον Κλασσικό Ubuntu (εδώ πατάς σε εκείνο το γρανάζι κατά το log in ώστε να επιλέξεις αυτό το Κλασσικό).
Μόλις ολοκληρώσεις τα στιγμιότυπα μπορείς να αλλάξεις το περιβάλλον πίσω σε «Ubuntu».

Τις τελικές εικόνες μπορείς να τις στείλεις σε μένα σε ένα αρχείο ZIP. Τα αντίστοιχα ονόματα αρχείων πρέπει να είναι ίδια με τα αγγλικά στιγμιότυπα, κατά το http://l10n.gnome.org/module/orca/help/master/el/images/
Έτσι, το πρώτο στιγμιότυπο να έχει όνομα αρχείου «preferences_text_attributes_table.png».

Είναι εντάξει να δουλέψεις με το default θέμα του Ubuntu.

Σίμος