Re: [team-gnome-gr] Google Code-In

2011/11/22 Βαγγέλης Μαμαλάκης <baggos12 gmail com>
> Γεια σας,
> Έχω ζητήσει να αναλάβω το "Add screenshots for Orca documentation in
> Greek" στο Google Code-in. Μου δείχνει status: CLAIMREQUESTED οπότε
> απλά περιμένω για την ώρα. Ποιά διανομή θα μου προτείνατε να
> χρησιμοποιήσω; Στο wiki γράφετε για το GNOME Developer Kit αν δεν
> κατάφερα να το κατεβάσω..

(Ο σύνδεσμος είναι http://google-melange.appspot.com/gci/task/view/google/gci2011/7116209 )

Πες μου τι διανομή έχεις. Γενικά, για διανομή μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια διανομή GNOME. Η προτίμηση είναι το θέμα (theme) να είναι ουδέτερο, οπότε όποια από τις βασικές διανομές είναι μια χαρά. Αν χρησιμοποιείς κάποιο ειδικό θέμα (theme), μπορείς να εκτελέσεις το 'gnome-appearance-properties' και να επιλέξεις το ClearLooks όσο θα βγάζεις τα στιγμιότυπα.

Αν έχεις Ubuntu, τότε αρκεί να κάνεις αποσύνδεση (log out), και να συνδεθείς ξανά (log in) έχοντας επιλέξει τη συνεδρία Κλασσικό GNOME.
Αν έχεις Ubuntu 11.10, τότε θα χρειαστεί πρώτα να εγκαταστήσεις το πακέτο 'gnome-panel' για να ενεργοποιηθεί το Κλασσικό GNOME (ή «Κλασσικό Ubuntu» που μπορεί να λέει).

Η εργασία που έχεις αναλάβει είναι σε εξέλιξη. Αν χρειαστείς περισσότερο χρόνο, είναι εφικτό να προσθέσουμε.