Re: [team-gnome-gr] Fwd: Google Code-In: GNOME Mentor preparations

Στις 16/11/2011 09:20 μμ, ο/η Simos Xenitellis έγραψε:

Οπότε, αν θέλετε να λάβετε μέρος ως Mentors για το GCI, τώρα είναι η ώρα να το κάνετε. Προσωπικά κατάφερα να σκεφτώ δύο εργασίες. Αν μπορείτε να προτείνετε νέες, κάντες τες εδώ.

Για το GIMP υπάρχουν μεταφραστικές εργασίες που θα μπορούσες να γίνουν;
Κάτι με στιγμιότυπα;

Σίμος

Καλησπέρα,

Εγώ αν και δήλωσα στο marketing, την έσβησα.

Θα δηλώσω μετάφραση στα ελληνικά 3 αρχείων από το Gnome 3.4.
gnome-documents.po.master.el.po
gnome-documents.po.master.el-reduced.po
gnome-online-accounts.po.master.el.po

Ελπίζω να είναι ΟΚ.
Πρέπει να τα κλειδώσω στο σύστημα; Να δηλώσω ότι τα μεταφράζω εγώ;

Στάθης