[team-gnome-gr] Ομιλία περί Gnome 3 σε η μερίδα στην Καστοριά

Καλημέρα φίλοι μου,

Από το νεοσύστατο Linux Team Καστοριάς μου ζητήθηκε να κάνω μια ομιλία σε ημερίδα που θα διοργανώσουν. Δεν έχει καθοριστεί ακόμα η ημερομηνία αλλά το προωρίζουν τις πρώτες ημέρες του Δεκεμβρίου. Η ομιλία που θα κάνω θα είναι γνωριμία με το περιβάλλον Gnome 3 και χρήση του καθώς και οι νέες δυνατότητες που προστεθήκαν στην έκδοση 3.2.
Ο χρόνος που μου διατέθηκε είναι 30 λεπτά.

Μέχρι τότε θα μου έχουν έρθει promodvd του openSUSE 12.1 με Gnome 3.2. Αν ενδιαφέρονται και κοινότητες άλλων διανομών με liveCD με γραφικό Gnome 3.2 ας επικοινωνήσουν μαζί μου, ώστε να αφήσω στα παιδιά υλικό για τις μελλοντικές τους δράσεις.

Have a lot of fun,
Στάθης