Re: [team-gnome-gr] Προσπάθεια να ανεβάσω μεταφρασμένο υ λικό για Shared-Mime-Info

2011/5/26 Mel Argyropoulou <bunnydee93 gmail com>:
Προσπαθώντας να κάνω μεταφραστική δουλειά στο Shared-Mime-Info, δυσκολεύομαι
από το ότι, στη σελίδα, μου λέει ότι πρέπει να είμαι μέλος κάποιας
μεταφραστικής ομάδας της γλώσσας αυτής, αλλά υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει
τέτοια ομάδα για τα Ελληνικά.

Έφτιαξα τώρα λογαριασμό στο μεταφραστικό δικτυακό τόπο transifex.net
και πράγματι η επιλογή μεταφραστικής ομάδας φαίνεται να μην είναι ενεργή ακόμα.
Αυτό που δείχνει στο http://help.transifex.net/user-guide/teams.html
δε φαίνεται ακόμα στο δικτυακό τόπο.

Σήμερα ανέβηκε ένα αρχείο όπου είχε μεταφραστεί ένα παραπάνω μέρος του, και
θα ήθελα να συνεργαστώ και με τον εκεί μεταφραστή, αλλά και να μάθω πώς
γίνεται η προσθήκη νέου υλικού (ειδικά αφού εμένα... κάποιο πρόβλημα μου
παρουσιάζει).

Εννοείς μάλλον την ενημέρωση που αναφέρει στο
http://cgit.freedesktop.org/xdg/shared-mime-info/log/po/el.po
Αν δεις τις αλλαγές, θα παρατηρήσεις ότι πρόκειται για ενημέρωση
αγγλικών μηνυμάτων
μόνο, και δεν έχει γίνει κάποια νέα μετάφραση από μεταφραστή.
Αν θυμάμαι καλά, η υπάρχουσα μετάφραση έγινε από την ομάδα GNOME,
πολύ παλιά όταν έπρεπε να στέλνουμε τη μετάφραση με διαφορετικό τρόπο στο
git.freedesktop.org.

Θα το εκτιμούσα αν κάποιος με ενημέρωνε σχετικά, και μπορώ να μοιραστώ με
κάθε ενδιαφερόμενο ένα αρχείο όπου έχω μεταφράσει λίγο παραπάνω υλικό.

Μπορείς να δοκιμάσεις να στείλεις μήνυμα στο transifex.net για να
μπεις στην Ελληνική
ομάδα (σελίδα για Feedback). Μόλις γίνει, μπορείς να προσθέσεις τη
μετάφραση εύκολα.