[team-gnome-gr] Προσπάθεια να ανεβάσω μ εταφρασμένο υλικό για Shared-Mime-In fo

Προσπαθώντας να κάνω μεταφραστική δουλειά στο Shared-Mime-Info, δυσκολεύομαι από το ότι, στη σελίδα, μου λέει ότι πρέπει να είμαι μέλος κάποιας μεταφραστικής ομάδας της γλώσσας αυτής, αλλά υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει τέτοια ομάδα για τα Ελληνικά.

Σήμερα ανέβηκε ένα αρχείο όπου είχε μεταφραστεί ένα παραπάνω μέρος του, και θα ήθελα να συνεργαστώ και με τον εκεί μεταφραστή, αλλά και να μάθω πώς γίνεται η προσθήκη νέου υλικού (ειδικά αφού εμένα... κάποιο πρόβλημα μου παρουσιάζει).

Θα το εκτιμούσα αν κάποιος με ενημέρωνε σχετικά, και μπορώ να μοιραστώ με κάθε ενδιαφερόμενο ένα αρχείο όπου έχω μεταφράσει λίγο παραπάνω υλικό.

Ευχαριστώ,

Μελ

--

The Bunny talks movies, for your ears only (in English, but sometimes Greek too), and shares vids when she can - http://www.cinemel.com