[team-gnome-gr] Gnome3 και ανάπτυξη

Καλησπέρα σας,

Μετά από προτροπή του Στάθη στο συνέδριο ΕΛΛΑΚ που έγινε το περασμένο ΣΚ, γράφτηκα στην λίστα του gnome γιατι θελω να με βοηθήσετε (ή μαλλον να με κατευθύνετε) για το πώς μπορώ να ασχοληθώ με την ανάπτυξη του Gnome 3. Από οτι ξέρω δεν χρησιμοποιείται πλέον το παραδοσιακό GTK για τον προγραμματισμό του, αλλά γίνεται πλέον σε Java. Οποιαδήποτε πληροροφία ή links που νομίζετε οτι μπορούν να μου φανούν χρήσιμα, είναι ευπρόσδεκτα.

Φιλικά,
Πάνος