Re: [team-gnome-gr] Παραλαβή DVD με GNOME 3

Γειά σου Θάνο,

Τα δισκάκια και το μπλουζάκι σου έχουν πάει ήδη Λάρισα.
Πάνε νωρίτερα περίπου 30 λεπτά πριν την έναρξη (στις 10 γράφει το πρόγραμμα). Στη γραμματεία μπορείς να ρωτήσεις τον Γιώργο Μπράτσο που θα είναι το τραπεζάκι. Μπορείς να βρεις στο τραπεζάκι τον Κώστα Κουδάρα (θα φοράει μπλουζάκι επίσης). Αν έχεις κάποιο laptop που μπορείς να φέρεις, όπου μπορείς να δείχνεις το περιβάλλον (αν έχεις το Gnome 3 θα εισαι σούπερ).
Τέλος αν έχεις κάποια φωτογραφική μηχανή στείλε μας ατμόσφαιρα από εκεί.

Για οποιαδήποτε πληροφορία, εδώ είμαστε να βοηθήσουμε.
Have a lot of fun!!!
Στάθης