Re: [team-gnome-gr] Παραλαβή DVD με G NOME 3

2011/5/19 tom tryfonidis <tomtryf gmail com>
Είμαι εγώ στη Λάρισα..Οπότε για οτιδήποτε χρειαστεί μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου.

(απαντώ στη λίστα - γενικά για γράμματα γενικού ενδιαφέροντος είναι καλό να απαντάμε με cc: τη λίστα)

Ο Στάθης έχει κανονίσει να πάνε άτομα στη Λάρισα όπου θα έχουν τον πάγκο του GNOME και θα μοιράσουν DVD, κτλ.
Μπορείς να συναντηθείς μαζί τους και να αφιερώσεις κάποιο χρόνο στον πάγκο του GNOME, όπου θα εξηγείς στους επισκέπτες για το GNOME;

Κάνω cc: και το Στάθη για τυχόν απορίες που μπορείς να έχεις.

Σίμος

Θάνος