Re: [team-gnome-gr] Παραλαβή DVD με G NOME 3

Συγγνώμη που άργησα να απαντήσω,νόμιζα η αναφορά και μόνο αρκεί.

Ναι εκεί θα είμαι και μπορώ να βοηθήσω τα παιδιά,δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Απλά να ξέρω πότε θα συναντηθούμε,αν είναι να πάω πιο νωρίς για να βοηθήσω στο στήσιμο του stand ή οτιδήποτε άλλο χρειαστεί.

Σχετικά με το μπλουζάκι,Μ φοράω.

Θάνος