[team-gnome-gr] Καινούρια στο χώρο - Έκκ ληση για βοήθεια!

Γεια σας.

Το όνομά μου είναι Μελ (BunnyDee / BunnyDragon σε IRC κτλ, @BunnyDee93 στο Twitter, σε περίπτωση που με γνωρίζετε ήδη).

Είμαι εντελώς καινούρια, και στο χώρο της μετάφρασης αλλα και το συγκεριμένο χώρο (του GNOME, της μετάφρασης λογισμικού, όλα αυτά), και θα το εκτιμούσα πραγματικά αν κάποιος από 'δω προσφερόταν να με βοηθήσει στον αγώνα μου, να γίνω λιγάκι πιο... σχετική, και να μπορέσω να βάλω σε εφαρμογή τις γνώσεις μου, για χάρη του Ubuntu.

Δεν έχω ιδέα αν είναι σύνηθες, προτεινόμενο ή ο,τιδήποτε τέτοιο να "συστήνεται" ο κάθε "καινούριος" που μπαίνει στη λίστα αυτή, αλλά, αφού δεν είδα κάτι που να το απαγορεύει / αντιπροτείνει στους κανόνες, το κάνω, σας χαιρετίζω όλους, και ελπίζω να με βοηθήσει όντως κάποιος.

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.