Re: [team-gnome-gr] Πρόγραμμα «Γει α σου κόσμε» σε pyGTK (GNOME 2 και 3, με Python 2).

2011/6/18 Ilias Makris <ilmakris sch gr>:
Στις 17-06-2011, ημέρα Παρ, και ώρα 23:41 +0300, ο/η Simos Xenitellis
έγραψε:
Γεια χαρά!
3. Μπαίνουμε στον υποκατάλογο pygtk-hello-world/ που δημιουργήθηκε
και εκτελούμε

./pygtk-hello-world
Στον δικό μου υπολογιστή ήθελε ./pygtk-hello-world.py

Σωστά! Παράβλεψή μου να γράψω το πλήρες όνομα του αρχείου.

Θα εμφανίστει ένα παράθυρο που λέει «Γεια σου κόσμε». Το κλείνουμε από
το «x» της εφαρμογής.

Για σχόλια ή παρατηρήσεις, γράψτε εδώ.

Σίμος
Το git clone συγχρονίζει τον τοπικό κατάλογο του υπολογιστή με το
απομακρυσμένο αποθετήριο ή πρέπει σε κάθε αλλαγή στο αποθετήριο να το
ξαναεκτελούμε;

To git clone δημιουργεί ένα κλώνο ενός αποθετηρίου. Όταν λέμε κλώνο,
ενοούμε πλήρες αντίγραφο του αποθετηρίου.
Από τη στιγμή που έχεις κάνει μια φορά τον κλώνο, δεν απαιτείται να
κλωνοποιήσεις ξανά.
Αν ο προγραμματιστής από το αποθετήριο κάνει κάποια βελτίωση, μπορείς
να ενημερώσεις το τοπικό σου κλώνο εκτελώντας την εντολή

git pull --rebase

(όπου τραβάει τυχόν προσθήκες που έχουν γίνει, αν έχουν γίνει).

Είχαμε μάθημα Git προχτές στο Ubuntu-gr. Μπορείς να δεις το αρχείο
(archive) του μαθήματος στο
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=34&t=19022
και εξηγεί πολύ απλά τη βασική χρήση του Git με το Github.

Υ.Γ Στον υπολογιστή μου (ubuntu 11.04) το git δεν πρέπει να ήταν
εγκατεστημένο γιατί το εγκατέστησε το apt-get (δεν δοκίμασα να εκτελέσω
το git πριν το apt-get οπότε δεν είμαι σίγουρος).

Έλεγξα στο Κέντρο λογισμικού του Ubuntu, στο Ιστορικό εγκαταστάσεων,
και είδα ότι πράγματα εγκατέστησα ο ίδιος το git. Οπότε θέλει
εγκατάσταση, και η εντολή τερματικού είναι
sudo apt-get install git

Σίμος