[team-gnome-gr] Χάθηκαν οι μεταφράσεις μ ου

Είχα φτάσει γύρω στα 50 από τα 176 αμετάφραστα strings σε αυτό το πακέτο: http://l10n.gnome.org/vertimus/libgda/master/browser-help/el και όταν πάτησα αποθήκευση το gtranslator απλά έκλεισε.. Τσέκαρα να δω αν αποθήκευσε το αρχείο εκεί που ήταν το αρχικό αλλά τίποτα. Επίσης ανοίγω το gtanslator και μου ζητάει από την αρχή να ξανακάνω τις ρυθμίσεις. (όνομα, γλώσσα, ...). Ξέρετε μήπως αν το gtranslator αποθήκευσε το αρχείο κάπου αλλού αν όχι στο αρχικό και επίσης γιατί μου βγάζει κάθε φορά να κάνω τις ρυθμίσεις.

Ευχαριστώ,
βασίλης