[team-gnome-gr] Fwd: problem uploading po file

---------- Προωθημένο μήνυμα ----------
Από: George Stefanakis <george stefanakis gmail com>
Ημερομηνία: 27 Οκτωβρίου 2010 10:25 μ.μ.
Θέμα: Re: [team-gnome-gr] problem uploading po file
Προς: Giannis Katsampirhs <juankatsampirhs gmail com>

Αυτό είναι το πρόβλημα, δεν μου έβγαλε κάποιο σφάλμα σε κάποια γραμμή μετάφρασης.  Αν είχε βγάλει θα το έψαχνα παραπάνω.  Αλλά το gtranslator δεν βγάζει κάποιο σφάλμα.

Στις 26 Οκτωβρίου 2010 11:35 μ.μ., ο χρήστης Giannis Katsampirhs <juankatsampirhs gmail com> έγραψε:

Στις 26 Οκτωβρίου 2010 8:42 μ.μ., ο χρήστης Georgios Stefanakis <george stefanakis gmail com> έγραψε:

Καλησπέρα παιδιά

Προσπαθώ να ανεβάσω ένα μεταφρασμένο αρχείο που έχω ολοκληρώσει, αλλά
όταν το κάνω upload παίρνω το εξής σφάλμα:

.po file does not pass 'msgfmt -vc'. Please correct the file and try
again.

μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να βρώ τι φταίει

Καλησπέρα,

Προφανώς κάποιο πρόβλημα κατά τη μετάφραση. Όταν αποθήκευσες το αρχείο .po σου έβγαλε κάποιο σφάλμα το  μεταφραστικό πρόγραμμα; Αν ναι, θα σου λέει σε ποια γραμμή βρίσκεται ώστε να το διορθώσεις.

ίσως είναι κάποιο bug του προγράμματος. Στείλε το στη λίστα για να το δει κάποιος. Μπράβο ούτως ή άλλως για την πρσπάθεια. :0