Re: [team-gnome-gr] gnome-games - master

Στις 27-03-2010, ημέρα Σαβ, και ώρα 11:17 +0100, ο/η Jennie Petoumenou
έγραψε:
Θα φύγω σε τρεις ώρες περίπου και μάλλον θα ξαναέχω ίντερνετ αύριο το
βράδυ, αλλά θα προσπαθήσω να κάνω κάποια πράγματα.

Μυρίζε ελληνικό πάσχα?  ;)
Να κατεβάσω τα παιχνίδια και να κάνω κάποιες διορθώσεις; (στις
πασιέντζες, γιατί δεν ξέρω αν θα προλάβω να κάνω και πολλά από τα
υπόλοιπα).
Το networkmanager έχει και αυτό προθεσμία για 28 ή μπορεί να αργήσει
λίγο;
Αυτό που υποτίθεται ότι λέω τόσο καιρό να κάνω και δεν έχω κάνει είναι
κάποιες διορθώσεις στο gnome-control-manager και gnome-applets. Μία
συγκεκριμένη αλλαγή, είναι ότι θα ήταν καλό να αλλάξουν κάποια ονόματα
applet που έχουν το applet στον τίτλο.
Π.χ. "φωτεινότητα" αντί για "μικροεφαρμογή φωτεινότητας" κτλ.

Με ποια σειρά να κάνω ό,τι μπορέσω από όλα αυτά;

Τζένη

Καλύτερα κάνε την πασιέντζα (αν έχεις κάποιες ιδέες). Ο network manager
εχει το δικο του relesae cycle (που όμως είναι πολύ συχνό -σε 2
εβδομάδες ειχα 2 updates στο fedora 13.  Εχεις εντoπίσει κάποιο
συγκεκριμένο πρόβλημα στο nm?
2) Εννοείς να αφαιρέσουμε το "Μκροεφαρμογή" από το Φωτεινότητα - δίκτυο
και αποτροπή? ΟΚ το κανω εγώ- συμφωνώ