[team-gnome-gr] Ανάληψη μετάφρασης

Σχετικά με την άδεια δεν ξέρω αν θα ήταν καλύτερη η χρήση παθητικής φωνής δλδ "Χορηγείται άδεια ...". Κατά τα άλλα καλό μου φαίνεται χωρίς να είμαι βέβαια νομικός.

Και επειδή δεν είμαι σίγουρος αν έχουν ήδη δουλευτεί, δηλώνω και εδώ ότι πήρα για μετάφραση τα gnome-system-tools - HEAD - GST Network Setup Manual - Greek και gnome-power-manager - gnome-2-26 - User Guide - Greek