Re: [team-gnome-gr] gnome-applets - HEAD

2009/3/28 Jennie Petoumenou <epetoumenou gmail com>:

2009/3/28 <gnomeweb gnome org>

Γεια σας,

Η νέα κατάσταση του gnome-applets - HEAD - multiload (Ελληνική) είναι
'Υποβλήθηκε'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-applets/HEAD/multiload/el

Πολύ καλή μετάφραση.
Την έβαλα σε gnome-2-26 και trunk.

Έκανα τις αλλαγές:

---
Modified Message:
   'Buffers'
Old:
   'Προσωρινή αποθήκευση'
New:
   'Ενταμιευτές'

Δεν ξέρω πώς ακριβώς χρησιμοποιείται ο όρος εδώ, αλλά αλλού είναι ενδιάμεση
μνήμη (και το έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ αρκετές φορές). Ισχύει ο όρος
ενδιάμεση μνήμη, ή θα πρέπει να αλλάξει;

Στο UI γίνεται χρήση του όρου Ενταμιευτές οπότε με το παραπάνω έχουμε
συμφωνία μεταξύ Doc, UI.
Ο όρος Buffers εδώ εννοεί τους ειδικούς «ενταμιευτές» που παρέχει ο
πυρήνας του Linux για να διατηρεί κάποια δεδομένα σε προσωρινή μνήμη,
δεδομένα που είναι πιθανό να χρησιμοποιηθούν ξανά. Το πιο τυπικό είναι
κομμάτια του δίσκου (π.χ. ευρετήριο αρχείων) που έχει αναγνωσθεί πριν
λίγο.
Τo Buffers το βλέπουμε και  με την εντολή free (κονσόλα).
Αυτό που πιστεύω ότι είναι καλό, είναι να διατηρήσουμε το Ενταμιευτές
για τον όρο αυτό (Buffers) εδώ, ενώ αλλού να έχουμε το Ενδιάμεση
μνήμη.

Το ενταμιευτές είναι ένας από τους όρους που υπάρχει σε κάποια βιβλία
πληροφορικής και είναι γνωστός σε κάποιους χώρους της πληροφορικής
στην Ελλάδα.

Σίμος

---
Modified Message:
   'Nice'
Old:
   'Καλά'
New:
   'Προτεραιότητα'

Το 'nice' είναι ορολογία του Unix για το πόσο χαμηλή προτεραιότητα έχει
μια διεργασία. Η τεκμηρίωση έχει επεξήγηση στους όρους, οπότε μας βοηθάει με
τα 'ενταμιευτές', 'προτεραιότητα'.

Simos Xenitellis
--
Αυτό είναι ένα αυτόματο μήνυμα που στάλθηκε από το l10n.gnome.org