Re: [team-gnome-gr] gnome-applets - HEAD

2009/3/28 <gnomeweb gnome org>
Γεια σας,

Η νέα κατάσταση του gnome-applets - HEAD - multiload (Ελληνική) είναι 'Υποβλήθηκε'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-applets/HEAD/multiload/el

Πολύ καλή μετάφραση.
Την έβαλα σε gnome-2-26 και trunk.

Έκανα τις αλλαγές:

---
Modified Message:
   'Buffers'
Old:
   'Προσωρινή αποθήκευση'
New:
   'Ενταμιευτές'
Δεν ξέρω πώς ακριβώς χρησιμοποιείται ο όρος εδώ, αλλά αλλού είναι ενδιάμεση μνήμη (και το έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ αρκετές φορές). Ισχύει ο όρος ενδιάμεση μνήμη, ή θα πρέπει να αλλάξει;

---
Modified Message:
   'Nice'
Old:
   'Καλά'
New:
   'Προτεραιότητα'

Το 'nice' είναι ορολογία του Unix για το πόσο χαμηλή προτεραιότητα έχει μια διεργασία. Η τεκμηρίωση έχει επεξήγηση στους όρους, οπότε μας βοηθάει με τα 'ενταμιευτές', 'προτεραιότητα'.

Simos Xenitellis
--
Αυτό είναι ένα αυτόματο μήνυμα που στάλθηκε από το l10n.gnome.org