[team-gnome-gr] Sorry αλλά έχω μπερδευτε ί!

Καλησπέρα σε όλους!

Κατ' αρχάς να πω ότι και το Weather Report Manual το έχω μεταφράσει για να μην κάνει κανείς διπλό κόπο.

Για να συνεχίσω χωρίς κίνδυνο διπλο-μετάφρασης σχημάτισα την εντύπωση ότι πρέπει να επιλέγω πακέτα HEAD και όχι gnome-2-26. Σωστό ή λάθος;

Συγγνώμη για την απορία αλλά πραγματικά δεν μπορώ να το διερευνήσω σωστά μόνος μου.