Re: [team-gnome-gr] Sorry αλλά έχω μπ ερδευτεί!

Στις 21-03-2009, ημέρα Σαβ, και ώρα 21:58 +0200, ο/η Michael Kotsarinis
έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους!

Κατ' αρχάς να πω ότι και το Weather Report Manual το έχω μεταφράσει
για να μην κάνει κανείς διπλό κόπο.

Για να συνεχίσω χωρίς κίνδυνο διπλο-μετάφρασης σχημάτισα την εντύπωση
ότι πρέπει να επιλέγω πακέτα HEAD και όχι gnome-2-26. Σωστό ή λάθος;

Συγγνώμη για την απορία αλλά πραγματικά δεν μπορώ να το διερευνήσω
σωστά μόνος μου.

Οχι ,, απλά μερικά περνάνε στο head και δεν περνάνε στο 2,26 γιατί την
στιγμή που τα ανεβάσαμε στο head, είχε γίνει ηδη branch η 2.26 έκδοση
του πακέτου... Βασικά ότι ανεβάζεις δεν πάει χαμένο (και αν ξεφύγει θα
μπει στη 2,26,1)