Re: [team-gnome-gr] Πρόταση κοινότ ητας GNOME για το διαγωνι σμό για την Ελληνοποίη ση ΕΛΛΑΚ Λογισμικών

2009/1/24 Jennie Petoumenou <epetoumenou gmail com>:
Tελικά, πότε είναι η προθεσμία για υποβολή προτάσεων;
Και, είμαι περίεργη, η χρηματοδότηση θα είναι εξ ολοκλήρου από την ΕΕΛ/ΛΑΚ ή
υπάρχουν κάποια κρατικά/ευρωπαϊκά κονδύλια, σπόνσορες, κτλ;

Υποθέτω ότι θα με ενδιέφερε να συμμετέχω, αλλά αισθάνομαι λίγο αμήχανα γιατί
δεν ξέρω αν θα έπρεπε να δω το θέμα ως επαγγελματίας ή ως μέλος της
κοινότητας.

Όπως κατάλαβα η χρηματοδότηση, για τις προτάσεις που θα εγκριθούν, θα
έρθει ολόκληρη από το ΕΕΛ/ΛΑΚ. Η πηγή πίσω από τη χρηματοδότηση αυτή
είναι κάτι που δε γνωρίζω. Εμείς ως κοινότητα θα έρθουμε σε επαφή μόνο
με ΕΕΛ/ΛΑΚ.

Για το θέμα των προτάσεων με το GNOME, GIMP(+Inkscape;), κτλ, νομίζω
ότι είναι καλύτερο να το δεις το θέμα ως μέλος της κοινότητας ΕΛ/ΛΑΚ.
Δεν ξέρω αν αυτό απαντάει το ερώτημά σου.

Ως προς το τι θα μεταφραστεί πάντως, υπάρχουν κάποια εκπαιδευτικά
προγράμματα που θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν στην πρόταση; Αν και από ο,τι
βλέπω, η πρόταση μάλλον θα αφορά μόνο το βασικό κομμάτι του GNOME.

Στην πρόταση για το GIMP θα μπορούσε να συμπεριληφθεί και το inkscape πχ ή
άλλα πακέτα γραφικών; Έτσι κι αλλιώς, νομίζω ότι υπάρχει αρκετή επικάλυψη
μεταξύ των δύο.

Τα δύο πακέτα, Inkscape και GIMP είναι πακέτα που συμπληρώνουν το ένα
το άλλο και ως προς την λειτουργικότητα. Το ένα είναι για διανυσματικά
γραφικά, το άλλο είναι για 'bitmap' (μεταφ.;).
Θα ήταν καλό να τα βάζαμε σε μια κοινή πρόταση, ωστόσο δεν ξέρω αν θα
βρεθούν μεταφραστές για να κάνουν το έργο. Αν υπάρχει διάθεση, τότε
μπορούμε να συμπληρώσουμε τη σελίδα
http://wiki.gnome.gr/doku.php?id=translation:eellakgnome:gimp και με
το inkscape.

Ουσιαστικά, αυτό που χρειαζόμαστε είναι
1. Συλλογή από λογισμικό ΕΛ/ΛΑΚ που είναι πολύ σημαντικά για τις
επιχειρήσεις και την εκπαίδευση (πρέπει να το γράψουμε με στοιχεία,
κτλ, στην πρόταση)
2. Διαθέσιμα άτομα που να είναι σε θέση να ολοκληρώσουν τις
μεταφράσεις και να παράγουν ποιοτικό αποτέλεσμα.
3. Δυνατότητα να κινηθούμε γοργά.

Νομίζω ότι θα ήταν καλό να είχαμε μια γενική συζήτηση, π.χ. μέσω IRC,
όπου θα μπορούσαμε να απαντήσουμε σε ερωτήσεις.

Σίμος

Τζένη