Re: [team-gnome-gr] gFTP μετάφραση

Δεν το έχω δει το πρόγραμμα, αλλά τις wildcard εκφράσεις *.txt,
*file00?? κλπ στον προγραμματισμό εφαρμογών GUI "file mask" τις λέμε...
Η μάσκα (=φίλτρο) αρχείων δηλαδή εξ' ορισμού εμπεριέχει και τη
δυνατότητα χρήσης wildcard χαρακτήρων, αλλιώς δεν θα ήταν μάσκα αλλά ένα
και μοναδικό filename.
Οι wildcard αυτές εκφράσεις περνιούνται αυτούσιες στις συναρτήσεις
διαβάσματος των περιεχομένων ενός καταλόγου, δεν χρειάζεται ειδική
μέριμνα από το πρόγραμμα.

Στο shell αναφέρονται ως globbing / filename pattern matching:
ls * ή echo /????

Κανονική έκφραση (regex) θα ήταν αν δεχόταν κάτι στο στυλ [0-9]* το
οποίο θα σήμαινε "[0-9] => ένα ψηφίο, * => μηδέν ή παραπάνω φορές", το
οποίο θα εμφάνιζε όσα αρχεία έχουν μόνο νούμερα στο όνομά τους. Τα
περισσότερα προγράμματα ΔΕΝ υποστηρίζουν κανονικές εκφράσεις στις μάσκες
αρχείων.

Καλά δε νομίζω ότι είναι και κάτι σημαντικό, για να γίνει πιο απλή η
μετάφραση το πρότεινα... :-)

Άλκης

Στις 04-01-2009, ημέρα Κυρ, και ώρα 14:08 +0000, ο/η Simos Xenitellis
έγραψε:
Μέσω του filespec, μπορείς να βάλεις πλήρεις κανονικές εκφράσεις, όπως
*1*