Re: [team-gnome-gr] Brasero manual

2008/12/30 Fotis Tsamis <ftsamis gmail com>:
Γεια σας,

Ενώ το εγχειρίδιο του Brasero έχει μεταφραστεί από εμένα και έχει ανεβεί
στο http://l10n.gnome.org/ (από τον Κώστα αν θυμάμαι καλά), στο
(ελληνικό) Intrepid υπάρχει μόνο στα Αγγλικά...

Για την τεκμηρίωση του Brasero, τα στατιστικά που έχει το GNOME είναι
78% (200/39/15)
Αν δεν έχει μπει η μετάφραση στο 8.10, έχει μάλλον να κάνει με
προθεσμίες, και θα μπει στην επόμενη έκδοση.

Λόγω της ενημέρωσης του λογισμικού για τα στατιστικά, έχουν αλλάξει τα
URL, και τώρα η βασική σελίδα είναι
http://l10n.gnome.org/languages/el/
και κοιτάμε τώρα για το 2.26.

Απλά το αναφέρω μήπως πρέπει να γίνει κάτι για να μπει...

Επίσης, τώρα δεν θα ήταν σωστό να ξεκινούσα κάποια μετάφραση; Θα
αλλάξουν πράγματα στα manuals και θα ήταν άχρηστη μετάφραση; Ας εξηγήσει
κάποιος πώς έχουν τα πράγματα γιατί είναι λίγο μπερδεμένα στο μυαλό
μου :P

Γενικά η συγγραφή τεκμηρίωσης δεν είναι τόσο συχνή όσο η ενημέρωση του
κώδικα (και των μηνυμάτων του γραφικού περιβάλλοντος), οπότε υπάρχει
το περιθώριο για κάποιον να μεταφράσει και πριν από το λεγόμενο string
freeze.
Μπορείς να παρακολουθήσεις στο κάθε υπο-έργο για το αν υπάρχει κάποιος
που θα ενημερώσει το αρχικό κείμενο της τεκμηρίωσης, ή να ρωτήσεις.
Τυπικά όμως, για την τεκμηρίωση, και όταν είναι να γίνουν ενημερώσεις
στο αρχικό κείμενο, αυτές είναι μεμονωμένες, οπότε δεν υπάρχει
τεράστιο ζήτημα αν ξεκινήσεις πιο νωρίς.

Και μόλις συνειδητοποίησα πως ξέχασα ποιο username και password είχα
βάλει στο http://l10n.gnome.org/ ... Εμ... account εδώ account εκεί κάτι
μου ξέφυγε χαχα... Δεν βλέπω "Forgot password" button.. υπάρχει κάποιος
τρόπος να το επαναφέρουμε;

Αυτή η υποστήριξη με κωδικό χρήστη είναι κάτι που ξεκίνησε πριν από
μια εβδομάδα, οπότε δεν είναι λογαριασμός που ξέχασες τον κωδικό.
Ο Νίκος Χ προώθησε πριν λίγες μέρες γράμμα στη λίστα αυτή με την ανακοίνωση.
Έχω μπει ως coordinator για την ελληνική γλώσσα και έχω την εντύπωση
ότι σύντομα θα υπάρχει δυνατότητα να βάλω τα μέλη κάτω από την
ελληνική ομάδα.
Για να γραφτείς πας στο
http://l10n.gnome.org/register/

Με τη νέα υποστήριξη θα μπορούν τα μέλη να στέλνουν τις μεταφράσεις
μέσα από το γραφικό περιβάλλον για να μπαίνουν (νομίζω με το χέρι) στο
GNOME.