Re: [team-gnome-gr] Glade "items"

O/H Jennie Petoumenou έγραψε:

Τα μηνύματα αυτά νομίζω ότι είναι αυτό που λέμε tooltips (βοηθήματα)
στην εργαλειοθήκη του Glade.
Δηλαδή, καθώς χτίζεις τη διάταξη των γραφικών συστατικών στην εφαρμογή
σου του GNOME, χρησιμοποιείς την εργαλειοθήκη
και τις επιλογές που έχει για τοποθετήσεις αντικείμενα μενού,
αντικείμενα εικόνων, διαχωριστές, κτλ.
Διαχωριστι
Υποθέτω εννοείς διαχωριστικό (και το κοψε ο χασάπης:-))
Παρεμπιπτόντως, μου έλυσες την απορία για το tooltips που τό 'χω ως
υποδείξεις εργαλείων και με ξενίζει ( αν δεν είναι αυτό, το αφήνω
αμετάφραστο)
Το tooltip έχει μεταφραστεί υπόδειξη ή συμβουλή οθόνης. Εγώ το είχα
χρησιμοποιήσει πρόσφατα ως συμβουλή οθόνης.
Προς το παρόν χρησιμοποιώ το υπόδειξη θεωρώντας ότι συμβουλή =hint (hints and tips: συμβουλές και υποδείξεις)