Re: [team-gnome-gr] Μετάφραση του I nvest Applet Manual

Έκανα τη προσθήκη, σε trunk και σε στο κλάδο gnome-2-24.
Περισσότερες λεπτομέρειες στο
http://cia.vc/stats/author/simos/

Σίμος

2008/9/30 tom tryfonidis <tomtryf gmail com>:
Καλησπέρα,

Στέλνω την μετάφραση για το εγχειρίδιο της μικροεφαρμογής Invest.Έχω αφήσει
10 μηνύματα αμετάφραστα,γιατί δεν έχω ιδέα πως να τα μεταφράσω :-(.

Για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερώσω το αρχείο.

Θάνος