Re: [team-gnome-gr] [I18NGR] διορθώσεις για το gnome 2.24

να προσθέσω ακόμα ενα string (tooltip στο μενου τοποθεσίες) του
ναυτίλου που ενισχύει το "προσωπικος"

#. tooltip
#: ../nautilus-home.desktop.in.in.h:2
#: ../src/nautilus-window-menus.c:858
msgid "Open your personal folder"
msgstr "Άνοιγμα του προσωπικού σας φακέλου"

Στις 19 Σεπτέμβριος 2008 8:56 μμ, ο χρήστης Dimitris Glezos
<dimitris glezos com> έγραψε: