Re: [team-gnome-gr] έκδοση μετάφρα σης

Εγώ τζάμπα σχολίαζα πριν;;; :))

Στις 03-07-2008, ημέρα Πεμ, και ώρα 23:02 +0200, ο/η jarlaxl έγραψε:
Εντάξει παιδιά, δικη μου λάθος εντύπωση ήταν, και συγγνώμη.
πρόβλημα λύθηκε.

jarlaxl

O/H Simos Xenitellis έγραψε:
Πολύ ωραία.
Έριξα μια γρήγορη ματιά στα μηνύματα και δεν είδα τέτοια προβληματικά μηνύματα.
Μπορείς να γράψεις μερικά από τα μηνύματα που βρίσκεις ως προβληματικά;

Σίμος