Re: [team-gnome-gr] ΟnTV HEAD el po (probably right?)

ΟΚ. Έκανα την διόρθωση που ανέφερες και κάνω attach το διορθωμένο αρχείο. (Είχα αρκετά λήμματα με πολλαπλά
κεφαλαία)  Checkαρα επίσης με βάση αυτά που μου έστειλες στο link την μετάφραση μου και ήταν σύμφωνα με αυτές
τις οδηγίες σωστή.

Το θέμα που ανέφερε προηγουμένως παραμένει και δεν ξέρω γιατί όμως
Επίσης
έχω κάποιο πρόβλημα στο πεδία %d
λεπτό, %d λεπτά. Eνώ η μετάφραση
τους είνα σωστή το πρόγραμμα
(KBabel) αναφέρει ότι έχει fatal errors...

Anyway ευχαριστώ για το tip. Άρχισα να μεταφράζω το silky.po από τα Extra GNOME Applications. (Current
status: 0% (0/0/378) )

υγ. για τon nikosx : Λογικά θα πάρεις το e-mail αυτό 2 φορές,γιατί από λάθος μου πάτησα reply αντί για reply
to all την πρώτη φορά αποστολή του. Sorry for spamming.