[team-gnome-gr] μετάφραση gnome-panel

Ανέλαβα τη μετάφραση τεσσάρων (πολύ μικρών) εγγράφων για τον πίνακα  εφαρμογών.
Επισυνάπτω τα μεταφρασμένα αρχεία τους.
Μέσα στα αρχεία υπάρχει αναφορά για δύο μόνο εικόνες, τις οποίες δεν κατάφερα να βρω
στο αποθετήριο. Μπορεί κάποιος να δει αν χρειάζονται 'μετάφραση' και να μου υποδείξει τη θέση;
figures/clock_applet.png (clock.po)
figures/fish_applet.png (fish.po)

Υπάρχουν και άλλες εικόνες στη σχετική θέση του
http://svn.gnome.org/viewcvs/gnome-panel/trunk/applets/
αλλά δε ξέρω αν σχετίζονται με τα συγκεκριμένα έγγραφα, καθώς δεν αναφέρονται στα
αρχεία που μετέφρασα.

Ευχαριστώ
Δημήτρης

Dimitrios Typaldos
GPG: 0x6A7B898C
Jabber ID: typedot jabber org

Moody friends. Drama queens. Your life? Nope! - their life, your story. Play Sims Stories at Yahoo! Games.
http://sims.yahoo.com/