Re: [team-gnome-gr] [Πλανήτης ΕΛ/ΛΑ Κ:101] Re: Πλανήτης GNOME GR - pl anet.gnome.gr

Μετά από πολύ καθυστέρηση, αποφάσισα να βγάλω και αυτό από την todo
λίστα μου :) Το branch του κώδικα του πλανήτη τον έκανα hosted στο
launchpad project gnome.gr-website
(https://launchpad.net/gnome.gr-website/) και μπορείτε να το βρείτε
στο https://code.launchpad.net/~gnome-el-l10n/gnome.gr-website/gnomegr-venus
. Το branch ανήκει στην ομάδα  gnome-el-l10n, οπότε όποιος είναι μέλος
αυτής της ομάδας μπορεί να κάνει commit στο branch.

To banner βρίσκεται στο
themes/gnomegr/images/banners/gnomegr-banner.png . Έφτιαξα μία μόνο
έκδοση, καθώς νομίζω πως ο πλανήτης θα έπρεπε να θεωρείται τμήμα του
gnome.gr και όχι κάτι ξεχωριστό.

Θα ήθελα να φτιάξω και το αντίστοιχο theme για drupal, εάν ο Νίκος
μπορεί να αντικαταστήσει το cmsmadesimple με το drupal και αν φυσικά
σας αρέσει το theme του πλανήτη.

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info