Re: [team-gnome-gr] Fwd: Re: Τοπικοποίηση σε εικόνες τεκμηρίωσης ( απαιτεί γνώσε ις GIMP)

Στις 02/09/2007, ημέρα Κυριακή και ώρα 15:28 ο/η Spiros Georgaras έγραψε:
Σου στέλνω ένα δείγμα...

Εδώ είναι και το αρχείο: http://members.hellug.gr/sng/Sample.tar.gz

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html