Ημερομηνία: Σαβ 01 Σεπ 2007
Από: Spiros Georgaras <sng hellug gr>
Προς: Simos Xenitellis <simos lists googlemail com>

Σίμο καλησπέρα

Αν δεν έχει προσφερθεί κανείς άλλος, μπορώ να τα κάνω εγώ. Η μόνη μου
επιφύλαξη είναι η απόδοση του κειμένου, αλλά το κάνω, το κοιτάς και ότι θέλει
αλλαγή μου το λες...

Θέμα: Re: Τοπικοποίηση σε εικόνες τεκμηρίωσης (  απαιτεί γνώσεις GIMP)
Ημερομηνία: Σαβ 01 Σεπ 2007
Από: Spiros Georgaras <sng hellug gr>
Προς: Simos Xenitellis <simos lists googlemail com>

Να 'μαι και πάλι

Σου στέλνω ένα δείγμα...

Για τα υπόλοιπα υπάρχουν τα εξής προβλήματα:

Το typical-anno-desktop.xcf έχει διαστάσεις 511x487 ενώ η εικόνα που δίνεις
είναι 1280x800. Ότι και να της κάνω (crop, μετακίνηση αντικειμένων κλπ.) δεν
μπορεί να φτάσει σε 511x487, εκτός κι αν κάνω αλλαγή μεγέθους, αλλά τότε δε
θα φαίνονται καλά τα γράμματα. Θα πρότεινα λοιπόν να πάρεις ένα νέο
στιγμιότυπο οθόνης με μικρότερο μέγεθος (μάλλον θα πρέπει να ξεκινήσεις Χ σε
μικρότερη ανάλυση, 640x480 ή όποια είναι πιο κοντινή σε αυτήν αφού είσαι σε
16:9).

To titlebar-buttons-dtmp.png που δίνεις είναι έτοιμο (έχει και τις γραμμές και
τη μετάφραση του κειμένου)...

Θέμα: Re: Τοπικοποίηση σε εικόνες τεκμηρίωσης (  απαιτεί γνώσεις GIMP)
Ημερομηνία: Κυρ 02 Σεπ 2007
Από: Simos Xenitellis <simos lists googlemail com>
Προς: sng hellug gr

Πράγματι χρειάζεται μικρότερο αρχικό στιγμιότυπο, π.χ. προσωρινή αλλαγή
της ανάλησης του υπολογιστή ή χρήση κάτι σαν Xnest.

Την υπάρχουσα δουλειά με τα στιγμιότυπα την έκανε ο Δημήτρης Τυπάλδος,
Μπορείς να ξαναστήλεις το γράμμα αυτό με cc: τη λίστα
team lists gnome gr;

Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html