Re: [team-gnome-gr] Μετάφραση πακέ του gnome-blog

Στις 13-07-2007, ημέρα Παρ, και ώρα 23:17 +0300, ο/η Athanasios Lefteris
έγραψε:
Την 13/7/2007, Nick Agianniotis <nickagian gmail com> έγραψε:
Σ`ευχαριστώ πολύ για τις διορθώσεις Θάνο! Ήταν όλες απαραίτητες νομίζω και
πιστεύω κάποιες από αυτές θα εμφανίζονται και σε άλλες μεταφράσεις.

 Ήθελα να κάνω μια ερώτηση προς την ομάδα του gnome.gr

 Επειδή ασχολούμαι ήδη με τη μετάφραση κάποιου άλλου πακέτου και έχω σκοπό
να ασχολούμαι γενικώς όποτε έχω χρόνο, ποια διαδικασία προτείνετε να
ακολουθείται; π.χ. τελειώνω τη μετάφραση από τη μεριά μου ενός .po αρχείου,
να κάνω μετά ένα post στη λίστα ώστε να διορθωθεί από κάποιον ή να ακολουθώ
κάποια άλλη ενέργεια; Ρωτάω γιατί δε βλέπω να υπάρχει κίνηση γενικά αυτού
του είδους στη λίστα, οπότε καλό θα ήταν να το διευκρινήσουμε για να ξέρω.

Ναι, μπορείς να στέλνεις τα po που τελειώνεις εδώ. Αν μπορείς
χρησιμοποίησε το wiki του ubuntu-gr για να καταχωρείς σε ποιο πακέτο
δουλεύεις, ώστε να μην αρχίσει να το μεταφράζει και κάποιος άλλος
ταυτόχρονα.

Υποθέτω πως δεν υπάρχει πολύ κίνηση στην λίστα με po γιατί δεν
υπάρχουν άτομα (εκτός αυτών που έχουν svn access) που να κάνουν
μεταφράσεις στο gnome αυτή τη στιγμή. Η μπορεί να τα στέλνουν τα po
κατευθείαν στα προσωπικά email τους..  δεν ξέρω..

Γενικά όσοι έχουν λογαριασμό SVN μεταφράζουν και στέλνουν τα αρχεία
upstream. Όταν κάποιος άλλος μεταφράζει, ενημερώνει τη λίστα (ή κάποιες
λίγες φορές έρχεται σε επαφή με ένα από τα άτομα με SVN). Το καλό είναι
να στέλνεται γράμμα και στη λίστα αυτή.
Για να έχουμε μια ιδέα για το τι γίνεται, μπορούμε να δούμε τα

pkst (Κώστας Παπαδήμας): http://cia.vc/stats/author/pkst
frolix68 (Νίκος Χαρωνιτάκης): http://cia.vc/stats/author/frolix68
simos (Σίμος Ξενιτέλλης): http://cia.vc/stats/author/simos
dglezos (Δημήτρης Γλέζος): http://cia.vc/stats/author/dglezos

όπου φαίνονται οι πιο πρόσφατες ενέργειες στο SVN.

Θάνο, νομίζεις ότι είναι εύκολο να πάρεις τα RSS feeds από τα παραπάνω
URL και να τα βάλεις σε ένα aggregator;
Νίκο, κάτι τέτοιο θα μπορούσε να εμφανιστεί και στη πρώτη σελίδα του
gnome.gr.
Ο Νίκος είναι τώρα admin του gnome.gr. Δεν ξέρω τις λεπτομέρειες της
τρέχουσας κατάστασης του υλικού. Θα ήταν καλό να υπάρξει επικοινωνία
μεταξύ σας.

Πάντως είναι αναγκαίο θα έλεγα να κάνουμε μια πιο καλή προσπάθεια με
αυτό το release γιατί όσο το αφήνουμε όλο και περισσότερα μηνύματα
μένουν αμετάφραστα και φαίνονται στο τέλος βουνό. Ευτυχώς (ή δυστυχώς)
έφυγε και ένα prososed πακέτο από το 2,20 και ανέβηκαν λίγο τα
στατιστικά μας. Εγώ ξεκίνησα να μεταφράζω από σήμερα για το 2.20, αλλά
με τον ρυθμό που έχω νυχτώσαμε :)

Θα έπρεπε να κάνουμε την διαδικασία προσφοράς από νέα μέλη ποιο εύκολη
και να μην χρειάζεται να τους ψαρεύω από το irc κάθε φορά. Ένα καλό
documentation στο site του gnome.gr θα βοηθούσε πολύ πιστεύω.

Προς τον webmaster του gnome.gr: Είναι δυνατόν να έχουμε ένα wiki στο
gnome.gr; Θα μπορούσα να προσθέσω το documentation που υπάρχει στο
ubuntu-gr εκεί. Το cms που υπάρχει τώρα δεν είναι το καλύτερο για αυτή
τη δουλειά και προσωπικά δεν το βρίσκω εύχρηστο και για αυτό δεν έχω
ασχοληθεί περισσότερο για να προσθέσω επιπλέον περιεχόμενο. Ένα
moinmoin wiki installation θα ήταν ότι πρέπει :)

Ο Νίκος φιλοξενεί το gnome.gr.