Re: Gnome Boxes

Uvedomte si take prosim, ze nazev aplikace se vyskytuje take v nazvu
spustitelne binarky. Ne vsichni pouzivaji spousteni skrze desktop files
a take ne vsichni pouzivaji prostredi, ktere pracuje predevsim s desktop
files (gnome-shell, cinnamon).

Hlasuji pro neprekladani skrinek :-)
--
Tomas Bzatek <tbzatek redhat com>