Re: GNOME 3 Launch Party

Počkejme s tím ještě chvilku, nejdříve si musíme ujasnit všechny věci,
připravit wiki stránku akce pro veřejnost a potom to můžeme prezentovat.

Mám už domluveného tvůrce plakátu, kdyby ještě někdo uvažoval o tom, že
ho udělá.

Co se týče propagace na různých serverech, tak jsem to chtěl původně
udělat já, ale pokud se toho chce ujmout někdo za mně, nemám s tím
sebemenší problém. Akorát bych si ponechal LinuxExpres, kde mám přímý
přístup do blogu a ke psaní zpráviček, a taky se to pokusím dostat do
OpenMagazinu.

JE