Re: GNOME 3 Launch Party

Chtěl bych shrnout toto vlákno, protože potřebuji předat finální
informace člověku, který bude dělat plakát.

Název akce: GNOME 3 Launch Party
Místo konání: areál strahovských kolejí
Datum a čas: 15:00, 9.4.2011
Program přednášek:
Novinky v GNOME 3 (představení GNOME Shell, novinky v aplikacích, změny
v knihovnách jako GTK+ a glib,...) - Tomáš Bžatek a Tomeu Vizoso

Unity jako alternativní cesta (představení Unity a rozdílů mezi Unity a
GS) - Vojtěch Trefný

Bug and Release Management v GNOME - Andre Klapper

Lokalizace GNOME - Petr Kovář

Každá přednáška by podle mého názoru měla být na 30-40 minut, aby
nezačala posluchače nudit. První přednáška je zdvojená, takže může trvat
klidně hodinu i déle. Berte to ale pouze jako doporučení, nejedná se o
formální konferenci, takže jakékoliv odchýlení od plánu je v pořádku.
Po přednáškách bude následovat neformální část v nedaleké hospůdce.

JE