Re: GNOME 3 Launch Party

Má někdo zájem převzít ty reklamní předměty (trička atd.)? Pokud nikdo,
tak já bych to převzal. Akorát jsem omylem vymazal onen e-mail, který
nám včera poslali. Pořád se srovnávám s taji Gmailu skrze Evolution.

Jinak k programu: Minulé pondělí jsem mluvil s Tomášem B. a domluvili
jsme se na tom, že si připraví přednášku o GNOME 3 a to jak z
uživatelského pohledu, tak z vývojářského (s tím, že nás nebude příliš
zatěžovat detaily). Padl i návrh, že by mohl někdo prezentovat současný
stav Unity jako alternativní cesty. Je to ale na zváženou, protože ta
akce by měla být o GNOME 3 a Unity jaksi není jeho součástí, ale osobně
bych s tím neměl problém.

Co se týče místa konání, tak se vyprofilovali tři varianty: 1. salónek v
nějaké restauraci, ale najít takový, který pojme 30 lidí, bude v
dostatečně reprezentativní restauraci a bude zadarmo, není opravdu
jednoduché, 2. hackerspace brmlab - kapacitně je to asi dostatečné, ale
přijde mi to jako takové geekovské hnízdo, kde si nejsem jistý, že si
širší veřejnost najde cestu. 3. Dostatečné prostory mají i studentské
organizace na Strahově, jsou dostatečně velké a myslím, že i
reprezentativní, proto se asi zkusím obrátit i na ně.

JE