Re: gbrainy

marek manet cz, Mon, 4 Jan 2010 19:01:57 +0100 (CET):

> Právě dnes vyšla verze 2.29.2 :-)

Marek překládá strašlivým tempem, takže tohle bude zábava na dlouhé
zimní večery. :-)

Kdyby ještě někdo zjistil blížící se uzávěru nějakého programu, tak to
prosím dejte co nejdříve vědět této konferenci, ať se nám neopakuje ta
dnešní situace (byť to asi bude pouze vývojová verze... ?).

Díky,