Re: gbrainy

Je no jo, toho sem se taky chytil, protoze jsem si myslel, ze to je
uplne neco jinyho :) a tedm i to tu lezi nedopreozeny. Vis, kdy by to
melo vyjit?

Pres nedeli snad pohnu s nejakyma kontrolama.

marek manet cz píše v Po 04. 01. 2010 v 17:24 +0100:

> Ještě se blíží GCompris 0.9, ale přesný termín nevím. K tomu se to ještě
> trochu zkomplikovalo. Měl jsem to celé přeložené, včetně nějakých oprav
> starších řetězců). Ale než se to zařadilo, vývojáři vytvořili novou větev
> (gcomprixogoo - důvod jsem nepochopil), do které přetáhli neúplný překlad
> a André pak ten hotový zařadil do původní větve. V té nové přibyly zatím
> další řetězce. Budu muset nejdřív ty překlady sloučit (do čehož se mi
> zatím nechtělo) a pak dopřeložit.
>
> A pak tuším vyhrožovali vydáním gnome-color-manager, ale na tom Lucas
> ještě dělá.

S pozdravem
Lukas Lommer
kdyne::net

Telefon: +420 774 551 745 (Po-Pa 9:30-18:30)  KK    KK NN     NN
E-mail: drom kdyne net         SMS 24/7       KK  KK   NNNN   NN
                                              KKKK     NN NN  NN
ICQ: 178131737                                KKKK     NN  NN NN
MSN: drom_mesindzr hotmail com                KK  KK   NN   NNNN
Jabber: drom jabber org                       KK    KK NN     NN
    kdyne::net - Vase pripojeni k Internetu - http://kdyne.net