Re: seahorse - HEAD

Pavel Špirhanzl píše v Po 16. 03. 2009 v 15:49 +0100:
> Ahoj všem,
>
> mám příspěvek k otázce 'Budou se klice "mazat" nebo "odstranovat"?'
>
> V jednom (microsoftím) vývojovém prostředí rozlišují Delete (což chápu
> jako smazat) a Remove (chápu jako odstranit). *Odstraňují* se odkazy na
> soubory v projektu a *mažou* se soubory na disku (samozřejmě i s odkazy
> v projektu).
> Má to jistou logiku, šlo by to použít i v tomto případě?
>
> Zdravím
>
> P. Špirhanzl

Zdravím,

já to v praxi dělám úplně stejně. Otevřete si Rhythmbox, je to tam
vidět. V každém případě:

Smazat = odstranit nějaká data z nějakého média při přímé práci se
soubory, například ve správci souborů.

Odstranit = v rámci nějaké kolekce čehosi odebrat jednu nebo více
položek. Nemusí se jednat o její nebo jejich fyzickou likvidaci, jen už
nejsou součástí té kolekce. Odstranit je možné třeba osobu ze seznamu
kontaktů, zprávu elektronické pošty atp.

S pozdravem,
MP

--
Martin PICEK