Re: =?UTF-8?Q?p=C5=99eklad?= F-Spot

Petr Kovar píše v St 04. 03. 2009 v 16:51 +0100:
> Zvyklostí je přidávat své jméno na poslední místo, na prvním by měl být
> uveden první (známý) překladatel katalogu.

Buď to není zvyklost, nebo se jí nedržím. :-)

Podle mě je logičtější se dávat na první místo, protože osobu na prvním
místě bude někdo spíš kontaktovat než někoho na konci. Nemyslím, že by
nejpravděpodobněji kontaktovanou osobou měl být někdo, kdo před deseti
lety přeložil první řetězce…

Dle mého názoru na první místa patří aktivní překladatelé a na první
místo správce překladu.

S pozdravem,
MP

--