Re: =?UTF-8?Q?dokon=C4=8Den=C3=BD?= =?UTF-8?Q?_p=C5=99eklad?= - pomoc

Zdravim

Kolega Broz mel jiste na mysli [0]. Rezervujte si prosim balicek pro
preklad (na vyse uvedene adrese) a pak budete mit moznost vlozit Vami
upraveny preklad primo do Damned Lies (ve formulari pro pridani
komentare budou v polozce Akce dalsi volby).

Kontrolovat to budu pravdepodobne ja nebo Petr Kovar.

[0] http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-applets/HEAD/trashapplet/cs
GNOME-CZ