=?iso-8859-2?Q?dokon=E8en=FD=20p=F8eklad=20=2D=20pomoc?=

Dokončil jsem překlad příručky k appletu Koš. Vím, že je to pro začátek docela slabé, ale nějak se začít musí :-) Rád bych teď hotový .po soubor odeslal někam, kde o něj bude postaráno (a hlavně, kde to někdo zkontroluje). Taky bych měl pár dotazů, ale tím bych nechtěl zaneřádit konferenci, velmi bych ocenil, kdyby se mě někdo zkušený "ujal" a poradil mi.

Jan Brož